Uw aankoop zorgt voor een regio waar geleefd en beleefd wordt! Inloggen 0   producten

Ruilen & Retourneren

Voldoet uw aankoop toch niet helemaal aan de verwachtingen? Dan mag u deze kosteloos retourneren of inruilen bij de betreffende deelnemer waar u de aankoop heeft gedaan óf deze op eigen kosten terugsturen via de post. U dient de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden als retour via onderstaand retourformulier. Stuur of breng vervolgens de aankoop binnen 14 dagen retour.

Let op: Sommige artikelen, zoals op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, (droog)bloemen, planten en cadeaubonnen kunt u niet ruilen of retourneren. De retourvoorwaarden kunt u hier vinden.

Tip: Breng het product terug naar de verkoper

  • U ontvangt direct uw geld terug aan de kassa
  • Bespaar op de verzendkosten. Retourneren en inruilen in de winkel is kosteloos
  • U kunt het product direct inruilen voor iets wat 100% naar wens is​​​​​​​
  • Vergeet niet het aankoopbewijs mee te nemen

Liever de aankoop retour sturen?

Dan kunt u gebruik maken van de lokale koerier.

Meld uw transport aan bij de lokale koerier Slabbekoorn Transport, gevestigd te Terneuzen, en bespaar op de verzendkosten bij ophalen en leveren binnen Zeeuws-Vlaanderen. Slabbekoorn Transport rijdt iedere dag naar onze deelnemers en klanten in heel Zeeuws-Vlaanderen en zelfs daarbuiten. Handig! Benieuwd naar de voorwaarden en mogelijkheden? Neem dan contact met hen op via:

  • E-mailadres: ​​​​​​​info@slabbekoorntransport.nl
  • Telefoonnummer: (+31) 115 562394

Direct een retourzending bij Slabbekoorn Transport aanmelden? Geef dan uw contactgegevens, ophaaladres en bezorgadres door.

​​​​​​​Vergeet niet het product in originele verpakking en in goede staat terug te sturen. Gebruik een voor transport geschikte verpakking, en verstuur deze enkel retour met een kopie van het aankoopbewijs of uitgeprinte pakbon. Zodra de deelnemer het product, of de producten, in goede orde heeft ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort op hetzelfde rekeningnummer als waarmee de aankoop is betaald. Het kan enkele werkdagen duren voordat u dit bedrag terugziet op uw rekening.​​​​​​​

Checklist retour brengen naar winkel

Stap 1: Controleer of het product in de originele staat teruggebracht kan worden. Is het product kapot of incompleet? Neem dan eerst contact op met de betreffende deelnemer.

U mag het product behandelen net zoals in de fysieke winkel mogelijk is. Heeft u het product in gebruik genomen? Neem ook dan contact op met de deelnemer. Zij mogen de waardevermindering aan u doorbelasten.

Stap 2: Vul onderstaand retourformulier in binnen 14 dagen na ontvangst van het product, of schrijf een brief of e-mail naar de betreffende deelnemer waarin u aangeeft van de koop af te zien.

​​​​​​​Stap 3: Breng het product binnen 14 dagen na verzending van het retourformulier, de brief of e-mail (zie stap 2) terug naar de fysieke winkel van de betreffende deelnemer. Neem het betaalbewijs mee en toon deze aan de kassa. Dit kan een uitgeprinte pakbon of factuur zijn, maar ook een schermweergave hiervan op uw mobiel of tablet.

Stap 4:​​​​​​​ In de winkel wordt de staat van het product beoordeeld. Is deze in originele staat? Dan kunt u ervoor kiezen het product in te ruilen voor een alternatief, of de totale geldsom te laten uitbetalen.

Checklist retour verzenden

Stap 1: Controleer of het product in de originele staat teruggebracht kan worden. Is het product kapot of incompleet? Neem dan eerst contact op met de betreffende deelnemer.

U mag het product behandelen net zoals in de fysieke winkel mogelijk is. Heeft u het product in gebruik genomen? Neem ook dan contact op met de deelnemer. Zij mogen de waardevermindering aan u doorbelasten.

Stap 2: Vul onderstaand retourformulier in binnen 14 dagen na ontvangst van het product, of schrijf een brief of e-mail naar de betreffende deelnemer waarin u aangeeft van de koop af te zien.

​​​​​​​Stap 3: Zend het product binnen 14 dagen na verzending van het retourformulier, de brief of e-mail (zie stap 2) terug naar de fysieke winkel van de betreffende deelnemer. Print een kopie van het betaalbewijs en stuur deze mee in de doos of andere verpakking. U regelt zelf de retourzendingen en betaalt zelf de verzendkosten.

Stap 4:​​​​​​​ De deelnemer beoordeelt de staat van het product. Voldoet deze aan de retourvoorwaarden? Dan wordt het aankoopbedrag teruggestort op hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is afgerekend. Voldoet het product niet aan de retourvoorwaarden? Dan neemt de deelnemer contact met u op.

Retourformulier

Meld binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop de retourzending aan. Stuurt u deze binnen 14 dagen per post retour? Vergeet dan niet een kopie van uw aankoopbewijs mee te sturen. Brengt u uw aankoop terug naar de betreffende winkel? Neem dan uw aankoopbewijs mee.

Wij maken gebruik van cookies om u een optimale gebruikerservaring te geven. Door op 'Instellingen' te klikken, kunt u meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren aanpassen. Door op 'Alle cookies toestaan’ te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Privacyverklaring.