Uw aankoop zorgt voor een regio waar geleefd en beleefd wordt! Inloggen 0   producten

Garantie & Reparatie

Ideaal! Online en toch lokaal. Want als er iets met het product moet gebeuren, zoals onderhoud of een reparatie, is de aanbieder gewoon bij u in de buurt te vinden. Stap even binnen in de fysieke winkel, of neem vantevoren contact met hen op als u vragen heeft over onderhoud, garantie of reparatie. U vindt de contactgegevens hier. Omdat de koopovereenkomst met de deelnemer is afgesloten, zal deze u verder helpen.

Is uw product beschadigd of kapot geleverd?

Samen met alle deelnemers doen wij ons best om uw bestelling met zorg in te pakken, te verzenden en te bezorgen. Mocht het product onverhoopt toch beschadigd zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de betreffende verkoper. Er zal dan direct worden gezocht naar de beste oplossing. Indien u het product wenst te retourneren, kunt u dit binnen 14 dagen aangeven door het retourformulier te verzenden.

Is uw product beschadigd of kapot, terwijl u het al in huis had?

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Onze deelnemers staan voor u klaar om u te helpen. U kunt contact met hen opnemen, of langskomen in de winkel. Neem een kopie van uw bestelbon mee, of laat deze digitaal zien aan de kassa. De garantie en garantietermijn verschilt per artikel en per aanbieder.




Wij maken gebruik van cookies om u een optimale gebruikerservaring te geven. Door op 'Instellingen' te klikken, kunt u meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren aanpassen. Door op 'Alle cookies toestaan’ te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Privacyverklaring.