Verzending vanaf slechts 2,95
Groot aanbod
Meer dan 90 lokale winkels

Garantie & reparatie

Online en toch lokaal.  Dat is ideaal. Want als er iets met het product moet gebeuren, zoals onderhoud of een reparatie, is de aanbieder bij jou in de buurt te vinden. Stap even binnen in de fysieke winkel, of neem vantevoren contact op als je vragen hebt over onderhoud, garantie of reparatie. Je vindt de contactgegevens hier. Omdat de koopovereenkomst met de deelnemer is afgesloten, zal hij of zij jou verder helpen.

Is het product beschadigd of kapot geleverd?

Samen met alle aanbieders doen wij ons best om je bestelling met zorg in te pakken, te verzenden en te bezorgen. Mocht het product onverhoopt toch beschadigd zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de betreffende verkoper. Er zal dan direct worden gezocht naar de beste oplossing. Indien je het product wenst te retourneren, kun je dit binnen 14 dagen aangeven door het retourformulier te verzenden.

Is het product beschadigd of kapot gegaan, terwijl je het al in huis had?

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Onze deelnemers staan voor je klaar om je te helpen. Je kunt contact met hen opnemen, of langskomen in de winkel. Neem een aankoopbewijs mee (bijvoorbeeld een kopie van de bestelbon), of laat deze digitaal zien aan de kassa.

Tip: Sommige artikelen worden gedekt door je verzekering. Wie weet...

Wettelijke garantie

Voor alle producten en diensten die je via Scheldestore koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product of dienst datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of extra aangeboden garantie. Dit verschilt per aanbieder en zelfs per product of dienst. Een eventuele fabrieksgarantie of extra aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.