Meldpunt
Indien je een klacht hebt over de dienstverlening van Scheldestore, dan kun je deze klacht melden via onderstaand contactformulier. Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing, of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.
Ben je niet tevreden met de producten, diensten of service van een deelnemer?
Dan kun je dit rechtstreeks melden bij de betreffende deelnemer. Scheldestore speelt hierin geen rol, omdat deelnemers zelf verantwoordelijk zijn voor de producten, diensten en bijbehorende processen die zij aanbieden. Via onze deelnemerspagina kun je snel en eenvoudig de contactgegevens van de betreffende vinden.
Meld hier uw klacht of opmerking over Scheldestore:
"Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).