Klantenservice
Samen met onze aanbieders staan we voor je klaar. Stel je vraag snel en makkelijk via telefoon, Whatsapp, e-mail of kom langs in de winkel of op de zaak. De contactgegevens en openingstijden van onze topaanbieders vind je hier.
Waarover heb je een vraag?
Over een product of dienst
Onze aanbieders zijn voor jou het eerste aanspreekpunt. Bij vragen over een product kun je rechtstreeks contact opnemen met de betreffende verkoper.
Je vindt de contactgegevens van de aanbieders onderin deze webpagina. Zoek de aanbieder op plaats, branche of op alfabet.
Over een bestelling
Na inloggen kun je de status van je bestelling controleren, de bestelbon downloaden en de factuur opvragen. Bij iedere bestelling ontvang je binnen 5 minuten een bevestiging in je mailbox. Daarnaast ontvang je een e-mail zodra je bestelling wordt verzonden.
Kom je er niet helemaal uit of heb je een andere vraag over je bestelling? Je vindt de contactgegevens van de aanbieders onderin deze webpagina. Zoek de aanbieder op plaats, branche of op alfabet.
Over de Scheldepas
Met jouw Scheldepas met QR-code kun je punten sparen bij al onze Zeeuws-Vlaamse aanbieders.
In je profieloverzicht kun je jouw puntensaldo bekijken. Wissel de punten in voor een korting van 5, 10 of 25 euro. Of schenk een deel van je punten aan een lokaal goed doel! Meer weten over je Scheldepas en de mogelijkheden? Klik dan hier.
Over een aanbieder
Ben je benieuwd naar onze aanbieders? Onderin deze webpagina vind je een overzicht van alle aanbieders.
Iedere aanbieder heeft een eigen webpagina waar je contactgegevens en allerlei nieuwtjes, inspiratie, acties, blogs en nog veel meer kunt vinden. Laat je inspireren!
Over Scheldestore
Scheldestore is een community voor en door aanbieders en inwoners uit de buurt. Zij ontmoeten elkaar online en fysiek. Scheldestore is een plek die lokale verkoop stimuleert, want dankzij elke aankoop wordt er iets moois mogelijk in de streek. Meer weten over dit lokale initiatief? Neem dan eens een kijkje op deze pagina.
Ik heb een andere vraag
Voor de meeste vragen kun je terecht bij onze aanbieders. Zij zijn de verkopers die alles weten over hun assortiment en jouw bestelling.
Ben je ondernemer en heb je vragen over het aanbieden van je assortiment? Klik dan hier voor meer informatie.
Wil je contact opnemen met Scheldestore?
Heb je een vraag over het inleveren van een kortingscode? Dan kunnen wij je vraag het snelst beantwoorden als je de code van de bon in je bericht benoemt.
We vinden het enorm belangrijk dat je goed geholpen wordt door onze aanbieders. Heb je een klacht en ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
