Verzending vanaf slechts 2,95
Groot aanbod
Meer dan 90 lokale winkels

Hoe zit het met bestellen, bezorgen en afhalen van je bestelling?

Bestellen.

In de webshop vind je alle producten die lokale aanbieders verkopen via Scheldestore. Op zoek naar een specifiek product? Blader dan door de verschillende productcategorieën en scroll door het Zeeuws-Vlaamse aanbod. Of gebruik de zoekfunctie bovenin om een product of merk te zoeken.

  • Het perfecte product gevonden? Fantastisch!

Je kunt het product bekijken en in je winkeltasje plaatsen. Hier kun je de aantallen nog aanpassen, of het product uit je winkeltas verwijderen. Nog even verder winkelen? Dat kan :)! Zodra je alle gewenste producten in je winkeltas hebt, kun je de bestelling plaatsen. Je wordt doorverwezen naar een pagina waar je een aantal gegevens dient in te vullen, zodat wij weten waar je de pakketjes wilt ontvangen.

  1. Heb je een cadeaubon of kortingscode?
  2. Dan kun je deze bij de afronding van je bestelling verzilveren. Dus op dezelfde pagina als waar je ook je bezorgadres doorgeeft.

  3. Heb je al eens besteld bij Scheldestore, en een account aangemaakt?
  4. Dan voer je jouw e-mailadres en wachtwoord in. Je bezorgadres wordt automatisch ingevuld. Handig! Deze kun je natuurlijk ook wijzigen als je het pakketje ergens anders wilt laten bezorgen.

  5. Nog geen account?
  6. Voer dan handmatig het bezorgadres in. Je kunt ook de optie "afhalen in de winkel" selecteren. Je betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten.

  7. Een afwijkend factuuradres kun je ook invullen op deze pagina.

  8. Registreren is optioneel. Als je een e-mailadres en wachtwoord instelt, spaar je automatisch Scheldepunten. Deze ruil je in voor kortingen, of je kunt de punten schenken aan een goed doel. 

  9. Geef vervolgens aan hoe je de bestelling wilt betalen. Dit kan via iDEAL of Bancontact.

  10. Heb je opmerkingen over de bestelling?
  11. Je opmerkingen of vragen kun je doorgeven bij je bestelling. De deelnemer ontvangt je toelichting of vraag direct nadat de bestelling is geplaatst. Vervolgens kun je de bestelling betalen. Je ontvangt daarna een bestelbevestiging. De deelnemer wordt op de hoogte gebracht van de bestelling en gaat voor je aan de slag!


Bezorgen.

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvangt de aanbieder hiervan een bevestiging. Hij of zij regelt direct het transport. Dit kan via een lokale koeriersdienst zijn, maar ze kunnen de bestelling ook bijvoorbeeld zelf afleveren.

Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra het transport is vastgelegd. In deze e-mail staat de nodige informatie, zodat je op de hoogte bent van de levering.

Heb je een account aangemaakt, dan kun je hier de status van je bestelling bekijken. Staat deze op verzonden? Dan is de bestelling onderweg naar je.

Ben je niet thuis? De lokale bezorger laat dan een kaartje achter in je brievenbus met informatie over je pakket. Het pakket is afgegeven bij de buren of is nog bij de bezorger.

Afhalen.

Zodra jebestelling is geplaatst, ontvangt de deelnemer hiervan een bevestiging. Hij of zij controleert de bestelling en maakt de bestelling gereed. Je krijgt een bevestigingsemail met daarin het afhaaladres en het eerstmogelijke afhaalmoment. Het afhaaladres kun je ook vinden op onze website, bij de betreffende deelnemer(s).

Let op: Als je hebt gekozen voor de optie Afhalen, dien je alle bestelde producten af te halen. Ook wanneer zij worden aangeboden door meerdere deelnemers.

Wil je sommige producten toch laten bezorgen? Dan kun je deze apart bestellen. Het is niet mogelijk om binnen één bestelling meerdere bezorg/afhaalopties te selecteren.